ilzeboogaard.reismee.nl

Christchurch

Vanuit Te Anau ging ik weer terug naar Invercargill voor een nacht. De volgende ochtend ging ik met de taxi naar het vliegveld. Ik had namelijk een vlucht naar Christchurch. De vlucht duurde slechts een uur en verliep soepel. Ik slaap in Jucy Snooze, lekker dichtbij het vliegveld. In plaats van gewone bedden hebben ze hier zogenaamde pods. Het ziet er erg apart uit en is leuk om een keer mee te maken. Elke pod heeft zijn eigen gordijn, oplaadpunt, lamp en airco. Ook de gedeelde ruimte is indrukwekkend; hangmatten, zitzakken, een schommelstoel en een Pooltafel. Gisteren had ik afgesproken met Florence, om afscheid te nemen. We gingen samen eten bij Diner 66. Dit restaurant was geheel ingericht in Amerikaanse stijl. Het voelde ook echt alsof je in Amerika was, met burgers en milkshakes overal om je heen. Zeker het toetje was erg genieten. Helaas was het daarna tijd om afscheid te nemen. Vandaag ging ik weer naar het centrum. Ik bracht een bezoek aan het Canterbury museum en de Botanic Gardens. Daarna ging ik met de bus weer terug naar het hostel. Dit was het dan. Mijn reis zit erop, al voelt dat nog niet echt zo. Morgen als ik in het vliegtuig zit, dringt het vast door dat ik echt onderweg ben naar huis. Ik kijk terug op een mooie reis. Vijf maanden vol mooie herinneringen, gave ervaringen, leuke mensen, nieuwe vrienden, levenslessen en een stuk meer zelfvertrouwen. Ik zal het hier zeker missen(ook het bloggen), maar het is tijd voor een nieuwe stap.

Reacties

Reacties

Lena

Wat jammer dat je reis er op zit. Maar we zijn blij dat je weer terug komt. Hele fijne terugreis en we zien je snel ?.

Papa

????

Petra Roets

Lieve Ilze
Wat een mooie ervaringen heb je nu opgedaan en dat neemt niemand je meer af.
Hier heb je voor een leven lang herinneringen gemaakt.
Goede reis terug!
?

overoma burger

lieve Ilze een hele goede terugreis! en tot ziens

Jacqueline

Goed dat je deze reis hebt gemaakt. Ik heb met belangstelling je verhalen gelezen en je foto's bekeken. Goede terugreis. En succes met het vervolg als je eenmaal weer thuis bent.

oma Tiny

Lieve Ilze, h
we hebben elkaar inmiddels gezien en gesproken. Fijn dat je weer thuis bent en geweldig dat je dit hebt kunnen doen. Het was leuk om je verhalen te lezen en de foto's te zien.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active