ilzeboogaard.reismee.nl

Queenstown

Vanuit Motueak ging ik eerst terug naar Nelson voor een nacht en daarna ging ik met het vliegtuig naar Queenstown. Mijn vlucht was geannuleerd, maar gelukkig kon ik mee in een ander vliegtuig. In Queenstown had ik geen WiFi in het hostel, dus vandaar low het gebrek aan uploads. Queenstown is erg mooi en heeft een goede locatie. Het meer is toch wel de hoofd attractie van de stad, naast alle avontuurlijke dingen natuurlijk. Hier heb ik dan ook veel tijd doorgebracht en ook in het park. Het ijs van Patagonia is niet voor niets beroemd. Helaas heb ik niet de bekende Fergburger kunnen proberen, want het was daar altijd druk. De rij stond vaak tot een paar winkels verder. Als je veel geld hebt kun je dat zeker kwijt in Queenstown. Ondertussen zit ik alweer in de bus op weg naar Cromwell, een kleine stad ongeveer een uur hier vandaan. Vanuit daar ga ik naar Mount Cook, waar ik dit keer hopelijk wel een helikoptervlucht kan doen.

Met de aankomst in Queenstown is het laatste deel van mijn reis begonnen.

Reacties

Reacties

Lena

Miste je verhalen al ?. Nog een paar weekjes genieten meid dan ben je alweer terug. Heel veel plezier met het laatste gedeelte van je reis ?

Ilze Boogaard

@Lena danjewel komt zeker goed❤️

overoma burger

nog even genieten he

oma Tiny

Fijne tijd nog.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active