ilzeboogaard.reismee.nl

Sunny Nelson

Morgen vertrek ik al weer naar Blenheim, maar ik heb he leuke dagen gehad hier in Nelson. Het weer was goed, rond de 30 graden en de stad is erg leuk. Het hotel waar ik in sliep was een beetje oud, maar ze gaan van de winter renoveren. Op het moment heeft het een gevoel alsof je in een motel in Amerika bent, maar dan in de jaren 60. De eerste dag ben ik naar Founders Park geweest. Een dorp waarin alle belangrijke gebouwen van Nelson zijn verzameld. Een windmolen, een café, een kapper en een vliegtuig. Ook hebben ze een werkend café met lekkere cider. Daarna ben ik naar het Nelson museum gegaan, interessant, maar klein. Zondag ben ik naar het Word of Wearable arts and classic cars museum geweest. 's avonds naar de bios met mijn kamergenoot, naar de nieuwe Spiderman film. Vandaag ben ik lekker naar het strand geweest, maar ik ben verbrand op mijn benen... Morgenochtend vertrek ik dus richting Blenheim, waar ik 2 nachten zal blijven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active