ilzeboogaard.reismee.nl

Oud en Nieuw

Op de 31ste gingen we weer met de bus terug naar Auckland. We zouden om half twee vertrekken maar dat werd iets later. Onderweg liepen we nog meer vertraging op. Rond 18 uur waren we weer in de stad. Meteen eten gemaakt en daarna in de lounge oud en nieuw gevierd. Twee vrienden kwamen naar ons hostel en we ontmoetten een Deense vrouw. Samen speelden we spelletjes en dronken we. Daarna zijn we de stad in gegaan om het vuurwerk te bekijken. Erg spectaculair, maar wel kort. Na 5 minuten was het weer voorbij. Ik ben met de meiden de stad in gegaan en we belandden ik Habana Joe's. Erg gezellige avond. Op 1 januari hebben we lekker uitgeslapen(was nodig) en uitgerust. 's middags zijn we wel even de stad in gegaan en we heben een smoothie gehaald bij Tank. Vandaag zijn we met de ferry naar Rangitoto Island gegaan. Een vulkanisch eiland van 600 jaar oud. Er zijn geen winkels, cafés of restaurants op het eiland. Enkele mensen wonen aan het begin van het eiland. We besloten om de Coastal Track te lopen, foute beslissing. We hebben bijna onze enkels gebroken(bedankt papa). Daarna zijn we over de weg terug richting de ferry gelopen. Gegeten bij de Mac en daarna naar het hostel. Het was tijd om alles in te pakken. Morgen gaan we souvenir shoppen en eten in de skytower. De dag daarna stappen we allemaal in het vliegtuig, maar ik heb een andere bestemming.

Brenda

Ilse, de beste wensen voor het nieuwe jaar. Geniet ervan. Heel veel geluk, gezondheid. Xxx

Papa

Ik zei toch goed schoeisel aan!

overoma burger

de beste wensen voor het nieuwe jaar Ilze

0maTiny

Geniet van het diner in de Skytouwer met Lars en opa. Goei vlucht en een fijn tijd op het zuidereiland.

Lena

Gelukkig nieuwjaar zonder gebroken botten ?.