ilzeboogaard.reismee.nl

Wwoofing

Zaterdag vertrok ik met de bus naar Kati Kati. Eerst had ik afgesproken met Laura in Starbucks. In Kati Kati werd ik opgehaald door Paul, mijn host. Ik ga beginnen aan een aantal weken Wwoofing. In ruil voor het werk dat je doet, krijg je gratis accommodatie en eten. Ondertussen ben ik hier iets meer dan een week en zal ik woensdag weer verder gaan. Ik heb vele mensen ontmoet en verhalen van hun reizen gehoord. Ik heb het dorp verkend, ben naar de farmers market geweest en op mij vrije dag lag ik lekker op het strand. Vandaag werd ik opgehaald door Laura en Elena. We reden naar Tauranga en hebben de Kaiate waterval gezien.

Reacties

Reacties

oma Tiny

Fijn dat je het naar zin hebt. We hadden nog contact dus wist ik er al iets van. Veel plezier! ik kijk uit naar de volgende verhalen en foto's.

Brenda Vreeke

Hoi Ilse, wat doe jij het goed! Je maakt veel mee, je ziet veel. Papa glunderde helemaal, toen ik hem sprak bij de peutergym. Het waren leuke weken samen. Je vertelt mooie verhalen. Ilse, toppie!
Groetjes, Brenda Vreeke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active