ilzeboogaard.reismee.nl

Dinner in the Skytower

Donderdag was onze laatste dag samen. Papa en mama gingen lunchen in de Skytower, dus wij hadden oppasdienst. We hebben in de haven genoten van een smoothie en van het uitzicht. 's avonds was het onze beurt, om 18 15 hadden we een reservering voor het diner. Eerst mochten we op het observatielevel kijken en van het uitzicht genieten. Vanuit daar konden we door naar level 60,het hoogste level. Daarna naar het restaurant op level 52. Het restaurant draait helemaal rond in een uur, waardoor je kan genieten van het uitzicht over de stad. Het eten was erg lekker en het was erg gezellig, een goede afsluiter. Vrijdagochtend was het tijd om weer afscheid te nemen. Dit keer leek het pijnlijker dan de eerste keer. Mijn middag bracht ik alleen door in de haven. Later had ik afgesproken met Laura om samen te eten. Een drankje gedaan en daarna naar de Night Market geweest. Nog even gechilld op haar kamer en daarna terug naar mijn eigen hostel.

Reacties

Reacties

oma Tiny

Dat was geweldig,diner in de Skytower.Wat een uitzicht En heerlijk gegeten. En ja het afscheid was best even moeilijk vond ik.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active