ilzeboogaard.reismee.nl

The Historic Village

Zaterdag ging ik op bezoek bij The Historic Village. Een klein dorpje midden in de stad, erg leuk om te zien. Alle huizen en winkels waren ingericht op een ouderwetse manier, waardoor het een dorpse sfeer gaf. Het is niet echt een dorp waar mensen wonen, maar de winkels zijn wel echt en in gebruik. Een bakker, een kledingwinkel, een radiostation, zelfs ene tattoo shop was er te vinden. Helaas was er op de terugweg geen bus te bekennen en was ik te lui om uit te zoeken wanneer er een zou komen, dus ben ik maar gaan lopen. Het duurde ongeveer drie kwartier en dan onderweg ook nog een tussenstop in de supermarkt. Zondag ging ik naar het winkelcentrum, want ik had een bikini nodig. Ook moest ik noodgedwongen een nieuwe broek uitzoeken, want een van mijn andere broeken had het begeven?. Dit keer had ik geluk en kon ik de laatste bus terug naar het hostel pakken. Ook dit ging niet vlekkeloos, want de bus daarvoor reed me gewoon voorbij.. Vandaag ben ik met de bus vertrokken richting Matamata, waar ik de komende drie nachten zal verblijven.

Reacties

Reacties

oma Tiny

Hoi Ilze, je ziet van alles en blijft in conditie! Goede reis weer.

Lena

Veel foto’s maken van hobbiton ?. Je komt wel goed aan je beweging daar. Veel plezier ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active