ilzeboogaard.reismee.nl

Wellington

Inmiddels ben ik aangekomen in Wellington. Ik heb in totaal 2 weken doorgebracht in Havelock en ik heb het erg naar mijn zin gehad. Het was erg lekker weer en ik ben veel buiten geweest. Dinsdagavond hebben we afscheid genomen. Ik heb een paar cadeautjes gekregen om mee te nemen. De bus vertrok om 08: 30 en de reis duurde 5.5 uur. In Wellington aangekomen regende het heel hard en dat ging de hele dag door. Even uitgerust en daarna naar de supermarkt gegaan. Daarna met mijn kamergenote pizza gegeten een naar de bios geweest. Erg leuk om samen een gezellige avond door te brengen. Vandaag ga ik een bezoek brengen aan het Te Papa museum, maar eerst lekker ontbijten.

Reacties

Reacties

Papa

Altijd een goed idee zo'n papa museum?

Marianne Schoenmakers (opa's buurvrouw)

Beste Ad, vergat ik je helemaal veel plezier te wensen in Oakland. Fijne dagen samen met lars en ilze namens familie Schoenmakers

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active