ilzeboogaard.reismee.nl

Waitomo en Otohoranga

Vroeg op pad richting Otohoranga, waar we op zoek gingen naar Kiwiani. Dit bleek niet te bestaan, dus na dit misverstand eindigden we in The Kiwi house. Een park met allerlei soorten vogels, gekko's en natuurlijk kiwi's. In het nachtvertrek was het lastig om de dieren te spotten, maar uiteindelijk hebben we een kiwi gevonden. Ook konden we vogels eten geven vanuit onze hand. Na de lunch reden we door naar Waitomo, waar we een tour geboekt hadden in de glowworm caves. Dit keer gewoon de normale versie. We konden een stuk lopen en daarna stapten we in een bootje. Zaterdag hadden we weer een leuk avontuur. We wilden de Maramataha Bridge bekijken. De weg er naar toe bleek off road te zijn en bracht ons door de binnenlanden. Uiteindelijk vonden we de Campingground aan Piropiro Road. Een enkele meneer in soldaten kleren met zijn pistool op zak vertelde ons de weg, maar hij stuurde ons de verkeerde kant op.. Uiteindelijk vonden we de parkeerplaats en stapten we uit om de brug te bekijken, maar wat bleek Het was nog een wandeling van een uur! Oeps. We besloten om te keren en weer terug te rijden naar het dorp.

oma Tiny

Ook weer een dag om niet te vergeten. Zeker die man op "de camping "in camouflage kleding en met geweer.