ilzeboogaard.reismee.nl

Arthur's Pass

Vanuit Kaikoura ben ik naar Christchurch gegaan, maar voor 1 nacht. Wel heb ik daar wat dingen gepland voor de rest van mijn reis. Vanuit Christchurch ben ik met de trein gegaan richting Arthur's Pass. Ik nam de TranzAlpine trein, deze gaat midden door het Zuider eiland en heeft spectaculaire uitzichten. Helaas vertrok de trein om 8:15 en moest ik er naar toe lopen met al mijn zware tassen. Arthur's Pass is een klein dorpje waar eigenlijk niks is, behalve mooie natuur en een heleboel wandeltochten. Gisteren heb ik een kleine wandeling gemaakt naar de waterval. Vanochtend vertrok ik om 7 uur voor een lange wandeling. Helaas heb ik niet de top van de berg bereikt, maar ik ben een heel eind gekomen( en ik leef nog). Toen ik terug beneden was, wat ook nog een hele opgave was, vond ik dat ik wel een ijsje had verdiend. 's middags heb ik lekker uitgerust op de kamer en wat dingen gelezen. Morgen ga ik weer met de trein naar Greymouth, gelegen aan de westkust van het eiland.

Reacties

Reacties

overoma burger

jij beleeft toch wel heel veel mooie dingen he groetjes overoma burger

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active