ilzeboogaard.reismee.nl

Havelock North

Inmiddels ben ik al meer dan een week in het zonnige Havelock North. Een dorp gelegen aan de oostkust van Nieuw-Zeeland met veel zonuren. Het feit dat ik Nederlands kan praten zorgt ervoor dat het net lijkt alsof ik thuis ben. Ik heb mijn dagelijkse taken zoals: de kippen voeren, de hond uitlaten, de vaat doen, helpen met piano oefenen en koken. Daarnaast zijn er elke dag nog andere dingen die gedaan moeten worden. Genoeg te doen dus, maar we hebben een deal gemaakt. Ik werk wat meer uren dan afgesproken en zij betalen mijn kappersbeurt aanstaande dinsdag. Ik voel me prima thuis hier en ik voel me een grote zus. Mijn kookkunsten vallen gelukkig in de smaak bij de jongens. Vandaag heb ik Napier verkend. Napier staat bekend als de Art Deco stad, erg leuk om de huizen in die stijl te zien. Ik heb gewinkeld en de stad verkend. Ook ben ik naar het aquarium geweest, wat erg leuk was om te doen. Heel veel vissen en andere zeedieren gezien. 's avonds ben ik samen met Maria naar een voorstelling van The Messiah geweest. Erg indrukwekkend om een orkest en een koor zo samen te zien werken. De voorstelling was eigenlijk net iets te lang, maar zeker een leuke ervaring.

Reacties

Reacties

oma Tiny

Fijn dat je ook hier naar je zin hebt. Goeie deal de kapper in ruil voor uren.Bijzonder om samen naar de Uitvoering van The Messiah te gaan. Zou je thuis niet zo snel doen. Zo maak je van alles mee. veel plezier !

Brenda Vreeke

Wat maak jij leuke dingen mee! Genietse! x

Papa

Toch wel leuk hè grote zus zijn?

overoma burger

ik geniet nog steeds van je verhalen hoor !groetjes en nog veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active