ilzeboogaard.reismee.nl

Kimbolton 2

In de tijd die ik in Kimbolton heb doorgebracht hebben we samen veel gedaan. We gingen vaak op avontuur met de auto. Zo heb ik onder andere een tour in de bierbrouwerij gehad, zijn we naar Whanganui gereden, hebben we het centrum van Palmerston North verkend en zijn we naar Owlcatraz geweest. In Owlcatraz waren uilen(goh wat vreemd), alpacas, ezels, herten, een geit, een varken en een kakatoe. Ook waren er gloeiwormgrotten, gemaakt door een meneer. Na vele jaren van onderzoek heeft hij de beste omstandigheden gevonden en zijn eigen grot aangelegd. Naast al deze dingen hebben we ook veel wandelingen gemaakt met de hond en we hebben heel wat uren doorgebracht in de pub(ik kan nu wel poolen). Vanochtend bracht Annelies me naar de bus, maar onderweg wel even ontbijten bij de Mac. Met de bus vertrok ik richting Hastings. Ik werd opgehaald door Maria en haar zoon Patrick. Ze wonen in Havelock North, het aanliggende dorp. De hond Harry is super schattig en ik kan hier Nederlands praten. Mijn eerste taak was om pepernoten te bakken en de cadeaus in te pakken. We hebben samen Sinterklaas gevierd.

Reacties

Reacties

Jacqueline

Leuk dat je daar ook Sinterklaas hebt kunnen vieren. Voelde je je toch thuis?

oma Tiny

wat een leuke tijd met Annelies. En hoe leuk op je nieuwe adres toch Sinterklaas gevierd.De oude man heeft hier ook nog iets achter gelaten voor je. Dat komt komt met kerst .Fijne tijd bij de familie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active