ilzeboogaard.reismee.nl

Terug in Rotorua

Intussen heb ik 3 dagen doorgebracht in Rotorua. Hoewel we hier al zijn geweest heb ik toch nieuwe dingen gezien. Donderdag heb ik een wandeling gemaakt langs Sulphur Point. Onderweg kwam ik veel geothermische warmtebronnen tegen. Daarna ben ik verder gelopen door The Government Gardens en heb ik gewinkeld in het centrum. Ook heb ik eindelijk een idee welke studie ik wil gaan doen(mag ook wel na zoveel jaar). Veel dingen uitgezocht en op een rijtje gezet. Vrijdag ben ik naar Lake Rotorua gelopen, een prima plek om uit te rusten en van het uitzicht te genieten. Ik heb een deel van de wandeltocht gelopen en daarna ben ik naar de wijk Ohinemutu gegaan. Dit was ooit een maori dorp, maar is gratis te bezoeken. Onderweg gestopt voor koffie en door naar Kuira Park. Vandaag was het relax-dag. Vanwege het mooie weer ben ik lekker in het zonnetje gaan liggen. Nu is het tijd om mijn tas in te pakken, want morgen vertrek ik richting mijn 2de Wwoofing-adres. 

Reacties

Reacties

Brenda Vreeke

En wat voor studie?

Ilze Boogaard

@ Brenda Vreeke als het volgens plan gaat wil ik een dubbele studie doen. Geschiedenis en Filosofie, maar het is nog niet 100 procent zeker.

Papa

Dacht dat je zei dat je het wist?

oma Tiny

Leuk Ilze,weer in Roturua en dat je weet wat je wilt studeren.Veel plezier op je volgende Wwoofing- adres.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active