ilzeboogaard.reismee.nl

Hamilton deel 2

De rest van de week in Hamilton is rustig verlopen. Donderdag ben ik naar het meer gelopen en heb ik de wandelroute om het meer gevolgd. Toen ik in het café even wat ging drinken en tegelijk even uitrusten, begon het helaas te regenen. Het bleef regenen, dus moest ik met de bus terug naar het hostel. Vrijdag was het heel de dag aan het regenen, dus dan maar een chill-dag. Tijd om een boek te lezen met een kop koffie erbij. Zaterdag was het al beter weer, maar nog steeds erg koud. Prima dag om in het winkelcentrum rond te lopen en gelijk even langs de supermarkt geweest. Zondag was het eindelijk lekker weer en daar heb ik gebruik van gemaakt. Midden in de stad is een soort Park naast de rivier. Een plek waar veel mensen komen om uit te rusten op zondag of in hun werkpauze. Lekker een plaatsje uitgezocht en in de zon gezeten. 's Avonds even gebeld met Kaylee, die daar erg blij mee was. Vanochtend weer in de bus gestapt en inmiddels ben ik aangekomen in Auckland.

Reacties

Reacties

Papa

Komt er ook nog eens een nieuw verhaal!!????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active