ilzeboogaard.reismee.nl

The Heritage Trail

Wat doe je in Matamata behalve Hobbiton bezoeken? Dat is een goede vraag. Eerst maar opzoek naar een plek waar ik koffie kan halen. Daarna langs het informatiecentrum, waar ze folders en flyers hebben van werkelijk alles. Uiteindelijk heb ik besloten om de Heritage Trail te doen. Een wandeltocht langs 20 belangrijke punten in het dorp. Het zou 1 uur en 40 minuten moeten duren, maar in mijn geval is dat iets langer. Een combinatie van korte benen, een slecht richtingsgevoel en het feit dat ik overal foto's van nam zorgde voor een lichte vertraging. Gelukkig was het mooi weer en kon ik heel de tocht aflopen 'm. Het was erg interessant om al de plaatsen te vinden en de bijbehorende informatie te lezen. Zo heb ik het hele dorp gezien in ongeveer 2 uurtjes.' s Avonds had ik geen zin om te koken, dus heb ik de beroemde Fish and chips uitgeprobeerd. Vanmiddag begint mijn tour door Hobbiton.

Reacties

Reacties

Jacqueline

Op deze manier geef je goede indruk van wat je allemaal doet en ziet. Maar je hebt voor jezelf ook een goed verslag wat je allemaal gedaan hebt voor als je weer terug bent (nog niet aan denken ;-)). Leuk!!

oma Tiny

leuk weer Ilze ook de foto's. Dat het lente is is goed te zien. Heerlijk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active