ilzeboogaard.reismee.nl

Moturiki Island

Vandaag ging ik naar Moturiki Island, een klein eilandje vlakbij Mount Manganui. Te bereiken vanaf Mount Manganui Main Beach, je kunt hier gewoon naar toe lopen. Met de bus richting Mount Manganui, daarna lopen via The Mall, Grace Ave en Marine Parade. Eerst weer even gestopt bij Spongedrop, voor een bakje koffie en een huisgemaakte muffin, daarna op pad. Het was helaas geen lekker strandweer dus ik heb alleen over het eiland gelopen en van het uitzicht genoten. Daarna ben ik teruggelopen via Manganui Road, de winkelstraat van het dorp. Vanwege de regen moest ik even schuilen, maar daarna weer terug met de bus. Op de terugweg heb ik een wandeling gemaakt over The Strand. Erg leuk om langs de haven te lopen en allerlei dingen tegen te komen onderweg, zoals een aantal beelden van spelende hondjes.

Reacties

Reacties

overoma burger

je foto´s zijn weer mooi hoor.

oma Tiny

Mooie foto's weer Ilze!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active