ilzeboogaard.reismee.nl

Mount Manganui

Inmiddels heb ik Auckland verruild voor Tauranga, een busreis van bijna 4 uur. Het is hier een stuk rustiger, maar nog steeds mooi. Het hostel, Arthouse Boutique Backpackers Accommodation, is erg ruim en schoon. Helaas is de dichtstbijzijnde supermarkt zo'n 20 minuten lopen, goed voor de conditie zullen we maar zeggen. Gisteren heb ik een wandeling gemaakt om de buurt te verkennen. Vandaag heb ik de bus genomen naar Mount Manganui. Het weer zorgde ervoor dat ik even twijfelde of ik de berg op moest gaan, mara uiteindelijk ben ik toch gegaan. Volgens de bordjes zou het een uur moeten duren om te top te bereiken. Dat is niet gelukt, maar ik heb het gehaald. Het kostte wat moeite om er te komen maar het was het zeker waard. Nu alleen nog beneden zien te komen( misschien nog wel moeilijker dan naar boven). Na een wandeling langs het strand kwam ik terecht in de winkelstraat. Uiteindelijk kwam ik terecht in een klein restaurant met de naam Spongedrop. Erg leuk ingericht en een gezellige sfeer. De zelfgemaakte lekkernijen en de koffie zijn ook zeker een aanrader! Straks helaas weer tijd om naar de winkel te gaan, maarja je moet wat.

Reacties

Reacties

overoma burger

je foto´s zijn weer mooi hoor.

oma Tiny

Leuk weer iets te horen. Mooie foto's.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active