ilzeboogaard.reismee.nl

Trektocht door Auckland

Vandaag ging ik alleen op pad. Lopend richting Ponsonby om het hostel te zien en de wijk te verkennen. Onderweg kwam ik langs het Victoria Park en sportschool Les Mils, de sportschool van Nieuw-Zeeland. Via Ponsonby Road liep ik terug richting Queen Street, over Karangahape Road en door het Western Park. Op Queen Street werd ik aangesproken door een mevrouw achter een stand voor paintballen. We raakten in gesprek en wat bleek, ze was ook Nederlands. Na 2 uur was ik eindelijk weer terug in het hostel. Later ging ik weer op pad, richting de haven. Een prachtig uitzicht op de eilanden en mooie schepen die aangemeerd lagen. 's Avonds had ik afgesproken met 2 andere backpackers om samen te gaan eten. Daarna lekker chill in het hostel gebleven totdat we gingen slapen. Maandag was de oriëntatie op het kantoor, ik heb nu een Nieuw- Zeelands telefoonnummer en allerlei andere zaken zijn geregeld. Ondertussen ben ik verhuisd naar een ander hostel.